Dostava

Način isporuke se bira u obrascu za završetak narudžbe:

1. dostavnom službom Overseas Express/City Ex

0,00 kn (besplatno) za narudžbe iznad 250,00 kn vrijednosti

25,00 kn za narudžbe ispod 250,00 kn vrijednosti

2. HP Express

25,00 kn za narudžbe ispod 250,00 kn

3. PREUZIMANJE NA PRODAJNOM MJESTU

Preuzimanje naručenih artikala moguće je isključivo nakon naše obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje.

Rokovi slanja

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 5 radnih dana (a prema slovu zakona 30 dana), sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 14 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi.

Narudžbe nakon 14 sati radnim danom predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od vikenda šalju u ponedjeljak.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu šaljemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe.

Nažalost, nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu. Uobičajeni rok isporuke od trenutka predaje paketa dostavnoj službi je do 48 sati za veća mjesta.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme, koja se dodatno naplaćuje prema

Za sve pojedinosti vezane uz dostavu i svoja pitanja molimo vas da nam pošaljete upit putem kontakt obrasca.

Plaćanje

Odabrane artikle i usluge možete platiti:

1. Unaprijed uplatom na naš transakcijski račun

Za ovu vrstu plaćanja dobivate dvostruki broj bodova!

OPCIJA virman/opća uplatnica/internet bankarstvo odnosi se na plaćanje unaprijed prijenosom sredstava na naš transakcijski račun. Ovu vrstu plaćanja nagrađujemo s dvostrukim bodovima (registrirani kupci). Nakon što završite kupovinu, obradit ćemo Vašu narudžbu i poslati Vam ponudu sa podacima za uplatu.

2. Pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe)

OPCIJA plaćanja pouzećem odnosi se na plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja robe dostavnom službeniku.

3. Karticama online putem – USKORO

4. Plaćanje u trgovini: – USKORO

Pravo na raskid ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći obrazac za raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Ukoliko su proizvodi isporučeni kupcu, kupac je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Za hranu, dodatke prehrani i kozmetiku temeljem Zakona nema povrata!

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.

Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam: U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP).

Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

REKLAMACIJE I POVRATI

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju putem prodaja@organica.hr ili pismeno na adresu: ORGANICA, Miklinovec 76c, Koprivnica

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Potvrditi ćemo primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Prihvatiti ćemo povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosimo Mi.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji. Svi proizvodi se mogu razlikovati u boji, mirisu i konzistenciji, ovisno o usjevu.

Kod svih biljnih ulja nakon nekog vremena postoji mogućnost mirisa užeglosti zbog tankog sloja ulja koji ostaje na čepu ili navoju boce prilikom korištenja. Taj miris ne označava užeglost cjelokupnog sadržaja boce. Molimo ako osjetite miris užeglosti, izlijte malu količinu biljnog ulja u čistu staklenu čašu i tada provjerite da li je ulje oksidiralo.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.

Pisani prigovor potrošača

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Organica j.d.o.o. Terra Organica putem pošte ili putem maila prodaja@organica.hr.

Molimo da u u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Odgovor će vam po Zakonu stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.